woensdag 29 juli 2015

The one with the watermelon

Je zult het nu niet geloven als je naar buiten kijkt, maar het wordt maandag eindelijk weer heerlijk zomer weer met fijne temperaturen. Daar wilde ik gebruik van maken en daarom heb ik weer een filmpje voor jullie. Door deze video kom je hopelijk weer in een zomerse bui, want ik heb namelijk een heerlijk sapje gemaakt vandaag. Nieuwsgierig naar wat ik heb gemaakt? Kijk dan snel verder!

 
Het is in het filmpje al voorbij gekomen, maar hieronder kun je nog even lezen wat je nodig hebt voor het sapje waar ik, al zeg ik het zelf, een leuke naam voor heb bedacht.

Love for your tummy:

- Een halve watermeloen,
- Vanille roomijs,
- 5 aardbeien,
- Een halve banaan,
- 200 gram ananas,
- 250 ml (kokos)melk.

Hier nog even de uitleg, zodat je het filmpje niet steeds hoeft terug te spoelen als je zelf aan de slag gaat. Je snijdt de meloen doormidden en legt de helft terug in de koelkast. Je gaat de meloen nu uithollen en het vruchtvlees in een kom of in de blender stoppen en mixen tot alles vloeibaar is. Daarna is het tijd om de vanille roomijs toe te voegen, gebruik ongeveer twee à drie scheppen, dit ligt natuurlijk ook aan de grote van de lepel. Dit mix je ook weer goed door. Voeg nu 5 aardbeien, dit mag natuurlijk ook meer of minder zijn en een halve banaan toe en mix dit samen me de meloen en het ijs. Je bent bijna klaar. Nu moet je de ananas toevoegen, als je net als ik ananas op vruchtensap hebt kun je het best eerst de sap eruit laten lopen voordat je deze bij de rest voegt. Als laatst voeg je de kokosmelk toe en ook dit moet je uiteraard weer mixen. Pak een leuk glas of de overgebleven meloenhulst en giet hier het sapje in. Nu kun je lekker van 'love for your tummy' genieten!

 
Ik hoop dat jullie met veel plezier deze video hebben bekeken. Ga maandagochtend lekker aan de slag, zodat je 's middags heerlijk van de zon en je sapje kan genieten. Laat hieronder een leuk berichtje of tip achter en ik wens jullie nog een fijne avond, 

 Liefs Nikki x



Geen opmerkingen:

Een reactie posten