woensdag 1 juli 2015

The one with the graduation

 
 
Een gevoelstemperatuur van 35 graden, een lerares die verteld hoe prestigieus de school is en met pakweg 500 mensen op één gepakt in een te kleine ruimte, zijn niet echt de ingrediënten voor een geweldige avond, maar aangezien 95 van ons na 6 jaar of 7 jaar, dat kan gebeuren, eindelijk het papiertje naar eeuwige glorie hebben gekregen, was deze avond dus wel geweldig. Iedereen, oké bijna iedereen, had zich in avondkleding gehuld om één voor één een handtekening te zetten op onze VWO-diploma's.

Zelf had ik al heel lang een jurk klaar liggen voor deze gelegenheid, dus voor mij geen overhaaste ritjes naar de stad om op het laatste moment iets te kopen. Ik besloot namelijk de jurk die ik vorig jaar voor mijn diploma uitreiking had gekocht te dragen, want ik zou toch geen jurk mooier vinden dan degene die ik nu had. Wit is denk ik een van de manieren waarop je mijn outfit kunt beschrijven. Mijn witte jurk heb ik vorig jaar gekocht op Vila.com en is ook nu nog te bestellen in verschillende kleuren, ondere andere in het blauw en zwart.



Voor gelegenheden als deze vind ik het vaak het mooist om mijn haar op te steken. Het staat mooi en het zorgt er ook nog eens voor dat op warme dagen zoals deze je haar niet in de weg zit. Vaak kijk ik naar hairtutorials om inspiratie op te doen en omdat ik er vaak veel aan heb, heb ik er zelf ook een voor jullie gemaakt, om daarmee mijn eerste Youtube video te introduceren. Het haarbandje heb ik gekregen van mijn moeder als één van de cadeautjes voor het behalen van mijn diploma. Het haarbandje is bij de Pieces te koop in deze kleur, maar ook in het roze.

Mijn schoenen heb ik 2013 gekocht bij Esprit, omdat ik ze zo mooi en zomers vond en dat vind ik nog steeds. Zoals iedere sleehak lopen ze heel makkelijk, heb je aan het einde van de avond geen zere voeten en de kans dat je valt als je naar voren wordt geroepen is ook minder groot, dat vind ik toch wel een van de belangrijkste redenen. Wat sieraden en make-up betreft besloot ik niet te moeilijk te doen deze avond, want zoals ik al zei was het extreem heet in de zaal. Hierdoor gaan sieraden irriteren en make-up uitlopen en dat wil je natuurlijk niet.


 
Ik hoop dat jullie met veel plezier mijn artikel hebben gelezen. Als je ook je diploma hebt gehaald; Gefeliciteerd! Als je het niet hebt gehaald wens ik je heel veel succes toe, je bent hoe dan ook een topper. Laat hieronder een leuk berichtje of tip achter en ik wens jullie nog een fijne avond,

Liefs Nikki x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten