woensdag 15 juli 2015

The one with the diy


 
Vandaag presenteer ik jullie mijn eerste DIY, de tekst in deze post zal ik dan ook tot het minimum beperken, want het filmpje spreekt al voor zich. Deze 'Do it yourself' is erg handig voor meiden die het leuk vinden om zelf creatief bezig te zijn. Ik heb twee oude broeken heb omgetoverd tot nieuwe exemplaren. Een wit shortje en een zwarte 'cut out' skinny jeans. Een wit shortje kun je op alles combineren en is voor de zomer perfect om aan te trekken. Gaten in broeken zijn al eventjes in, maar sinds de lente van begin dit jaar gaat het voornamelijk om de gaten op of net boven de knieën. Hoe je de broeken verder kunt combineren bewaar ik voor een volgende post, want het filmen en editen heeft nogal veel tijd in beslag genomen.

Ik hoop dat jullie met veel plezier deze video hebben bekeken. Pak ook oude broeken uit jouw kast, die je anders alleen maar weg zou gooien en ga ook aan de slag! Laat hieronder een leuk berichtje of tip achter en ik wens jullie nog een fijne avond,

Liefs Nikki x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten