woensdag 22 juli 2015

The one with the black and white


Afgelopen zondag was het voor even geen zomer, maar herfst. In de ochtend was het grijs van de bewolking en de regen. Alle series waren al gekeken en alle boeken al gelezen, dus er zat niks anders op dan het plafond nog eens goed te bestuderen. Gelukkig brak de zon 's middags door en konden we lekker naar buiten, een stukje fietsen door het bos.

Het was dan wel gestopt met regenen en de zon scheen zo nu en dan, maar het was nog steeds niet warm voor de tijd van het jaar, dus een jas was toch wel nodig. Twee jaar terug kocht ik een sportieve jas voor de lente, maar deze was na een paar weken alweer kapot. Gelukkig, achteraf, want ik kreeg mijn geld terug en heb voor een paar euro's extra dit leren jasje gekocht. Het fijne van een leren jasje vind ik dat je het zowel op koude zomerdagen als in de winter kunt dragen. In de zomer met een simpel hemdje, zoals ik nu draag, of een leuk shirt met tekst erop en in de winter met een dikke trui en een sjaal. Ik moet wel zeggen, dit is niet een echte leren jas. Toch zie je dat er niet vanaf en het jasje is nog net zo mooi als twee jaar geleden. Aangezien (faux) leren jasjes tijdloos zijn, kun je ze overal kopen, deze komt bij de Vila vandaan.
 
 
Het hoedje is al voorbij gekomen in 'the one with the leather weather', waarin ik zei dat het een grote stap was om het hoedje te kopen en ook daadwerkelijk te dragen. Gelukkig heb ik daar geen moeite meer mee en draag ik het nu steeds vaker, het geeft je outfit namelijk net iets extra's en aangezien ik van zonnebrillen vaak last krijg van mijn hoofd is dit een zeer prettige oplossing om de zon uit je gezicht te houden. Het is dus niet alleen praktisch, maar ziet er ook nog eens erg leuk uit! Meer over het hoedje lees je hier: http://victorybynikki.blogspot.nl/2015/06/the-one-with-leather-weather_27.html
 
 
Om mijn zwart/wit outfit nog een beetje meer te geven droeg ik twee van mijn favorieten sieraden. Mijn nieuwe horloge van Modemusthaves en mijn gewonnen armbandje van Chrysalis. Dit draag ik de laatste tijd vaak bij elkaar, omdat ik de combinatie van het armbandje met het horloge erg mooi vind en niet 'too much', want zoals ik al eerder schreef houd ik daar niet zo van. Dit armbandje heb ik twee maanden terug gekregen van Girlscene, omdat ik mee deed aan een winactie en heb gewonnen. Heel erg leuk natuurlijk en wat is dit armbandje mooi! Het horloge heb ik twee weken geleden gekregen van mijn moeder voor mijn verjaardag en niet meer afgedaan. Meer over het armbandje en mijn horloge lees je hier: http://victorybynikki.blogspot.nl/2015/07/the-one-with-birthday-gifts.html
 

Liefde op het eerste gezicht was het tussen mijn gigantische tas van de Pieces en mijzelf. Door een actie had ik deze tas, die origineel 135 euro kost, maar voor 35 euro en dat voelt nog steeds geweldig iedere keer als ik de tas mee draag. Er pas zoveel in, dat ik er bij wijze van spreken in zou kunnen kamperen. Deze tas is perfect voor mij, want hij is basic, zwart en groot. Aangezien ik echt het type 'je weet nooit wat je tegenkomt' ben, is het feit dat hij 'groot' is, wel echt van belang, want ik kan hier van alles in kwijt, zoals pleisters, drinken, deodorant en mijn jasje. De schoenen waren al helemaal een budget aankoop, daarom lees je daarover ook alles in 'the one with the budget outfit'.
 
 
Ondanks dat ik snel hoofdpijn krijg heb ik wel altijd een zonnebril in mijn tas, want soms is de zon gewoon echt te scherp om tegenaan te kijken. Dit exemplaar heb ik voor een tientje bij de V&D op de kop getikt. Ik ben dol op zwart, dat is nu wel duidelijk geworden, ik heb dan ook vier verschillende zwarte broeken. Met gaten op de knieƫn, met coating, van faux leer en een normale. Vandaag besloot ik voor de broek met coating te gaan, omdat dit net iets lekkerder zit dan de leren broek en net wat extra leuk is dan de normale zwarte broek. Deze coating broek koop je wederom bij de Vila voor iets minder dan veertig euro en hebben ze dus ook in normaal zwart, grijs enzovoort. Het hemdje koop je bij de Zara voor nog geen vijf euro en vind ik net iets leuker dan een gewoon strak hemd, dit maakt de look iets speelser en zit mooier.
 
Ik hoop dat jullie met veel plezier mijn artikel hebben gelezen. Gelukkig is het vandaag ook weer een mooie dag, dus geniet lekker van het zonnetje op het strand of in de tuin! Laat hieronder een leuk berichtje of tip achter en ik wens jullie nog een fijne dag,

Liefs Nikki x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten