zaterdag 11 juli 2015

The one with the budget outfit


Ik zal eerlijk zijn, ik had voor vandaag een geheel andere 'outfit van de dag' bedacht. Ik ben gister twintig geworden en ik besloot mijn verjaardag te vieren op het strand. Door alle drukte, cadeautjes en aandacht kreeg ik pas na twee uur door dat ik me nog niet had ingesmeerd. Mijn gezicht en benen heb ik kunnen redden, maar onder dit leuke truitje van de Zara heb ik mijn armen, borst en nek volledig verbrand. Ik wilde jullie eigenlijk mijn nieuwe jurkje laten zien dat ik voor mijn verjaardag heb gekregen, maar dit zal nu nog even op zich moeten laten wachten, want ik mocht niet te veel in de zon.


Gelukkig heb ik een boel leuke kleding in mijn kast, zodat ik binnen no time een andere outfit kon uitkiezen. Gelukkig kunnen mijn benen nog wel wat zon gebruiken, dus na ze goed te hebben ingesmeerd kon ik toch lekker even naar buiten. Ieder jaar koop ik goedkope spierwitte schoenen, waarna ik ze na een aantal keer wassen weg gooi, omdat ze niet meer wit zijn door het dragen en niet meer mooi zijn door de wasmachine. Daarom kies ik liever voor een goedkope variant, want hoe duur ze ook zijn, witte schoenen blijven nooit erg lang wit. Hoe goedkoop ze ook mogen zijn, ze zien er niet goedkoop uit. Zelf noem ik dit altijd mijn Dirty Dancing schoentjes, omdat ze alles weghebben van de schoenen van Baby, die ze aanheeft als ze danst op de brug, de liefhebbers van Dirty Dancing zullen begrijpen wat ik bedoel. Deze sneakertjes score je in wit, blauw of zwart bij Van Haren voor een hele fijne prijs van 10 euro, afgeprijsd.


Mijn blauwe broekje hebben jullie ook al kunnen aanschouwen in mijn eerste post 'the one with the favorite items' en aangezien het mooie weer nog niet over is, kunnen wij allemaal nog lekker onze benen van de zon laten genieten en andersom. Wat je bij deze outfit niet kunt zien, is dat het broekje aan de bovenkant plooit. Ik heb het broekje dan ook één maatje groter gekocht dan ik nodig heb, zodat je het effect nog duidelijker ziet. Er zit een riempje aan waardoor je het broekje zo strak kunt trekken als je wil. Door je broekjes een maatje groter te kopen zit het ook lekker luchtig. Onthoud dat het niet uitmaakt welke maat je aanhebt of wat de weegschaal zegt, het gaat erom dat je lekker in je vel zit. Dit fijne broekje score je bij de Vero Moda.


In 'the one with the leather weather' schreef ik dat het horloge dat ik droeg eigenlijk van mijn moeder is. Nu heb ik gister voor mijn verjaardag mijn eigen exemplaar gekregen van haar. Deze mooie zilverkleurige heeft ze voor mij bij Modemusthaves besteld en is perfect voor mijn pols. Ik heb hele dunne polsen en veel horloges staan mij daarom niet mooi. Deze heeft precies de juiste maat en zit ook nog eens erg lekker. Mijn moeder was net iets te vroeg met bestellen, want je besteld het horloge nu bij modemusthaves voor slechts 19 euro. Over de ring kun je hier meer lezen: http://victorybynikki.blogspot.nl/2015/06/the-one-with-leather-weather_27.html


Het truitje dat ik draag is, zoals ik al eerder zei, van de Zara. Ik was eigenlijk op zoek naar nog een paar basic t-shirtjes voor de warme dagen, toen ik onder de grote massa dit gestreepte, hoe kan het ook anders, truitje tegenkwam. Na nog zes items te hebben gepakt was het tijd om te passen, maar alles viel tegen nadat ik eenmaal deze trui aan had. Ik twijfelde, want het was zomer en in principe koop ik pas najaarskleding als het september is, maar toen ik op het prijskaartje keek was de twijfel als sneeuw voor de zon verdwenen. Het item lag wel tussen de sale, maar dit was een beetje onverwacht. Er zal ruim 65 procent korting op, dus ik hoefde maar tien euro te betalen. Dat kon ik niet laten liggen, dus mijn principes waren voor heel even vergeten.


Ik hoop dat jullie met veel plezier mijn artikel hebben gelezen. Laat dit artikel ook een waarschuwing voor iedereen zijn, vergeet je nooit in te smeren. Het is niet alleen pijnlijk, maar ook gevaarlijk om te verbranden. Zoek het zonnetje dus nog maar lekker vaak op deze zomer, maar sla een voorraad zonnebrand in! Laat hieronder een leuk berichtje of tip achter en ik wens jullie nog een fijne avond,

Liefs Nikki x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten