zaterdag 27 juni 2015

The one with the leather weather

 
 
Gister zou ik te horen krijgen of ik geslaagd was of niet. Aangezien ik nogal zenuwachtig was, besloten mijn moeder en ik een stukje te gaan lopen. Bij toeval belanden we in een erg mooi stukje natuur nog geen kilometer bij ons huis vandaan. Gek eigenlijk, dat je altijd naar verre en mooie landen op vakantie gaat terwijl je je eigen omgeving niet blijkt te kennen. Vandaag besloten we nog een stukje te gaan lopen, want eindelijk is het sinds tijden mooi weer en kunnen we ons lekker in jurkjes, korte broekjes en shirtjes hijsen! Ondanks het mooie weer besloot ik vandaag lekker in het zwart te gaan, want het is nu eenmaal mijn lievelingskleur als het om kleding gaat. Aangezien we een stukje gingen lopen besloot ik wat schoenen betreft niet al te veel uit de kast te halen en mijn voeten in deze leuke slipons van Pieces te hullen. Pieces maakt sinds een jaar steeds meer de overgang van voornamelijk sieraden naar een uitgebreider assortiment van basic kleding, tassen en schoenen. Deze schoenen heb ik voor slechts 20 euro gekocht en ze lopen lekkerder dan menig andere, duurdere, schoen. Ik draag hier de effen zwarte, maar ze waren er ook in het zwart met slagenprint. Het zijn zeker mijn lievelingsschoenen van het voorjaar en de zomer en als je van slipons houdt moet je vooral even een kijkje nemen bij de Pieces bij jou in de buurt.
 
Wat ik het leukst vind van deze outfit, is mijn leren broekje van de Vero Moda. Het geeft mijn outfit net dat beetje extra, wat een broekje van normale stof minder doet. Ik krijg vaak de vraag van mensen of dat leer er niet voor zorgt dat ik ga zweten of dat het ongemakkelijk zit en toegegeven dat dacht ik eerst ook, maar doordat de binnenvoering van een zachte stof is, zit het juist lekkerder dan een normaal spijkerbroekje. Daarom hoort dit broekje ook tot de favoriete items in mijn kast, net als de ring die ik om mijn vinger heb. Hoe simpeler het sieraad, hoe blijer ik ben. Het zorgt ervoor dat je de sieraden bij iedere outfit kunt combineren en het haalt niet de aandacht weg van de rest van de outfit. Ik heb het ringetje vorige week bij de Six in Amsterdam gekocht en ben er erg tevreden over. Meer over dit broekje en de ring, vind je hier: www.victorybynikki.blogspot.nl/2015/06/the-one-with-favorite-items.html.

Het horloge is stiekem van mijn moeder en ik mag hem zo nu en dan lenen, omdat ik hem zo mooi vind en ik een horloge altijd erg goed vind staan. Ook wat horloges betreft draag ik het liefst een strak en simpel model, omdat ik een erg dunne pols heb. Het leuke aan dit horloge vind ik de diamantjes aan de zijkant van het uurwerk, omdat dat ervoor zorgt dat het horloge net iets specialer is. Dit horloge is van de Fossil en dit merk is onder andere te vinden bij de V&D. Het shirtje dat ik draag is van de Zara. Ik koop al mijn basic t-shirts bij de Zara, omdat ze zo vaak nieuwe kleuren en patronen hebben, zoals streepjes of sterretjes, de kwaliteit goed is en ze helemaal niet duur zijn en ik er daardoor lekker veel kan kopen! Ik draag hier een wit t-shirt met een heel dun zwart streepje en een ronde hals. Ik vind vaak de maten bij de Zara kleiner vallen dan de maat die ik normaal gesproken draag, dus daarom koop ik de shirts vaak oversize, zodat de stof mooi valt en het een casual uitstraling geeft.

Het hoedje op mijn hoofd heeft voor grote twijfel gezorgd, want ik was sterk aan het twijfelen of ik het wel zou dragen. Niets is minder waar. Ik vind het heerlijk om met een hoedje naar buiten gaan voor een lekkere wandeling of naar het strand. In de stad durf ik er nog niet echt mee te lopen, met zoveel mensen om me heen voel ik me dan erg bekeken, maar ook dat wordt steeds makkelijker. Het hoedje is van The Sting en is er ook nog in de kleur camel.
Ik hoop dat jullie met veel plezier mijn artikel hebben gelezen. Probeer ook eens een wandeling te maken in je eigen omgeving om te kijken of er plekken zijn waar jij zelf nog niet van af wist! Met het afsluiten van dit artikel wil ik ook nog even laten weten dat het telefoontje positief was en ik ben geslaagd voor mijn VWO-diploma met zes zessen en twee zevens. Laat hieronder een leuk berichtje of tip achter en ik wens jullie nog een fijne dag,

Liefs Nikki x

 

1 opmerking: