woensdag 5 augustus 2015

The one with the throwback

 
Voordat ik 6 weken geleden met mijn blog begon, had ik samen met mijn moeder al wat foto's geschoten voor een eventueel begin van mijn blog, maar deze outfitpost heb ik nooit gemaakt. Vandaag wilde ik een keer een throwback maken, maar ik wilde beginnen met een throwback die iets origineler is dan een post over mijn kindertijd. Ik begon te brainstormen; zou ik een oude make-up tutorial laten zien of toch iets met lifestyle? Uiteindelijk werd het dus deze outfitpost, omdat dit oorspronkelijk een van mijn allereerste post ooit had moeten zijn. Ik neem jullie nu mee naar 24 mei 2015, nog niet zo heel lang geleden. Ik zat op dit moment in mijn examenperiode met alleen nog mijn Frans examen voor de boeg. Nu weten we dat ik ben geslaagd en dat ik mijn Frans examen met een 6.3 ruim heb gehaald, maar op de foto's moest ik dus nog flink wat werk verzetten en geloof me, examens kosten flink wat energie, zeker als je zo'n stressgeval bent als ik.

 
Dat de zon scheen was natuurlijk heerlijk, maar het lekkere weer zorgt er wel voor dat je concentratie alleen maar lager wordt, zeker als je al zoveel examens hebt gehad en je al een maand aan het leren bent. Na de zoveelste tekst te hebben geoefend en allerlei woordenlijsten te hebben doorgenomen, was het tijd om weer een frisse neus te halen. Mijn ouders vonden dat ik veel te veel aan het leren was, ja, ik ben er zo één, dus mijn moeder nam mij mee naar het strand. Dit was ook het uitgesproken moment om mijn nieuwe playsuit aan te trekken, want eigenlijk was het veel te warm voor welk kledingstuk dan ook. Ik had het playsuit een paar dagen eerder bij de V&D gescoord en ik ben er nu nog steeds dol op. Ik droeg hem eergister namelijk ook weer naar het strand. Playsuits zijn altijd een aanrader voor een hete stranddag, want je hebt hem zo aan en uit. Dit exemplaar is van het merk Mango en staat vol met palmboompjes, heel erg zomers natuurlijk.
 
 
Ondanks dat ik meteen verkocht was aan dit item, dat heb ik minstens één keer per week als het om kleding gaat, heb ik toch even getwijfeld, het playsuit was namelijk iets minder dan veertig euro, 39.99 euro om precies te zijn. Iedereen heeft natuurlijk een bepaalde budget en mijn budget vond dit een beetje veel voor zo weinig stof. Helemaal omdat Mango normaal van die fijne prijsjes heeft. Ik he hem dus weer teruggehangen, maar ben uiteindelijk toch weer hard naar de winkel toegerend. Toen ik de open rug zag, dit had ik eerder nog niet gezien, was ik echter meteen verkocht en het playsuit ook, aan mij. Helaas is de zomer bijna over, maar dat betekent wel sale. Je kunt dit playsuit nu bij de V&D bestellen voor 19.99 euro en is enkel nog beschikbaar in maat xs of s.
 

Ondanks de hitte, kwam uiteindelijk een koud windje opzetten, dus werd het tijd voor iets warmers, een blazer. Deze blazer heb ik een lange tijd terug gekocht bij de Vila, maar is nog steeds zo mooi zwart als toen ik hem kocht, dus ik kan hem nog steeds lekker dragen, want een blazer is tijdloos. Blazers zijn altijd een mooie tussenoplossing als een jas te warm is, maar blote armen iets te fris. Het mooie aan deze blazer is dat deze getailleerd is, zodat het zich naar je lichaam vormt als je het aan hebt, hierdoor voorkom je dat je vierkant lijkt. Over het tasje dat ik draag lees je hier meer; http://victorybynikki.blogspot.nl/2015/06/the-one-with-leather-weather_27.html
 
 
Het strand was heerlijk om te ontspannen, het is dan ook mijn favoriete plek om heen te gaan, zowel in de zomer als in het najaar, als het waait en je een dikke sjaal om moet. Ik hoop dat jullie met veel plezier mijn artikel hebben gelezen, ik vond het in ieder geval leuk om een throwback te schrijven en er zal dus ook nog vaker een op mijn blog verschijnen, misschien zelfs toch nog een van een aantal jaar terug! Laat hieronder een leuk berichtje of tip achter en ik wens jullie nog een fijne dag,

Liefs Nikki x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten