zaterdag 22 augustus 2015

The one with the boyfriend jeans

 
Vandaag heb ik een simpele outfit of the day voor jullie, omdat ik een item aan heb waar het echt om gaat; mijn boyfriend jeans. Een paar weken geleden deed ik mee met een winactie van Rosanne van billieroseblog in samenwerking met Paige Denim. Rosanne had een grote winactiemarathon, omdat ze 5 jaar haar blog had, waarin ze allerlei items weggaf, waaronder een fiets en deze jeans. Ik besloot deel te nemen aan de winactie om de Paige Denim jeans te winnen, want ik was namelijk opslag verliefd. 1 Augustus kreeg ik een mailtje; de broek was van mij! Ik kon mijn geluk eigenlijk niet op en sprong door de hele kamer. Dinsdag kwam de broek binnen en daar moest natuurlijk een post over komen.

 
Zoals jullie kunnen zien, is het een boyfriend jeans met scheuren. Ik wilde al tijden een boyfriend jeans, maar kon er nooit een vinden die ik mooi vond of die lekker zat. Bij deze was dat wel anders. Ik ben namelijk vrij kieskeurig als het om jeans gaat. De naden mogen namelijk niet bruin zijn, want dat vind ik simpelweg niet mooi, dus wat ben ik blij met deze mooie broek met de juiste naden. Boyfriend jeans kun je mooi combineren met een effen shirt of een boyfriend blouse en mooie hakken. Meer van dit soort mooie jeans koop je bij Paige Denim.
 
 
Als je een basic shirtje net iets te saai vindt kun je er natuurlijk voor kiezen om net als ik voor een bepaald model te gaan met aan de bovenkant een meer doorschijnende stof dan de rest van het shirtje. Deze is van een lichte stof waardoor deze lekker soepel valt. Effen shirtjes die net iets anders zijn dan simpel 'basic' kunnen de indruk geven dat je net iets langer over je outfit het nagedacht dan je werkelijk hebt gedaan. Deze heb ik bij de Vila gekocht.  

 
 
Dit kettinkje kocht ik een tijdje terug bij de V&D en draag ik bijna iedere dag, want het is zo simpel dat het overal bij past en ik wilde heel graag een kettinkje met mijn voornaam of voorletter, maar kon nooit een goede vinden, dus kocht ik deze bij de V&D gekocht met 70% korting.
 
 
Ik vond het leuk om de rest van mijn accessoires met elkaar te matchen, dus pakte ik mijn oude horloge en zonnebril die wat kleur betreft goed overeenkomen. Mijn zonnebril zit lekker en ik vind de kleur mooi, maar de glazen zijn iets te groot voor mijn hoofd en aangezien ik bijna altijd zwart draag, draag ik ook vaker mijn zwarte zonnebril, maar voor de verandering is het wel eens leuk om deze zonnebril te dragen. Deze komt bij de V&D vandaan. Mijn horloge is van Ozzo, een erg mooi betaalbaar merk waarvan de bandjes van leer zijn en in verschillende kleuren voorkomen. Zo heb ik hiernaast ook nog bruine en witte bandjes gehad. Ik vind het een prachtig horloge, alleen is het uurwerk voor mijn pols erg groot, toch draag ik dit horloge nog altijd graag.
 
 
Mijn schoenen zijn al voorgekomen in de vorige blogpost en zullen in het najaar alleen maar meer voorkomen op mijn blog. Ze maken je benen mooi lang en lopen stabieler dan je op het eerste oog zou verwachten. Ze waren er ook in het zwart en die vind ik minstens net zo mooi, maar ik kan niet alleen maar door het leven op zwarte schoenen, want ik vind zwart en spijker niet altijd even mooi. Ik heb dus ook andere kleuren nodig om te matchen. Aangezien de andere kleuren in mijn kast veelal bestaan uit blauw en crème, heb ik een hele goede match aan deze schoenen.
 
Ik hoop dat jullie met veel plezier mijn artikel hebben gelezen. Laat hieronder een leuk berichtje of tip achter en ik wens jullie nog een fijne avond,

Liefs Nikki x
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten