zaterdag 15 augustus 2015

The one with the jacket



Het was de afgelopen dagen extreem benauwd weer, waardoor het tegen de nacht vaak begon te regenen en onweren. De temperaturen beginnen te dalen en het wordt iedere dag steeds duidelijker dat het tegen het einde van de zomer loopt, ondanks dat er nog wel een aantal warme dagen zullen komen zoals afgelopen donderdag ook het geval was. Toch wordt het weer tijd dat de spijkerbroeken en jasjes weer uit de kast komen, want de 'r' zit over twee weken weer in de maand. Gelukkig was het nog wel warm genoeg om in de plassen te springen!

 
Mijn witte gympen van de Van Haren zijn al eerder voorbij gekomen in een blogpost, maar konden ook bij deze outfit niet ontbreken. Ik kan niet vaak genoeg herhalen dat ik maar 10 euro voor deze schoentjes heb moeten betalen, omdat ze simpel weg erg lekker lopen, overal bij passen en ze makkelijk in de was kunnen. Dit kun je met Nike schoenen moeilijk doen. Ik was bang dat ze kapot zouden gaan in de was, maar dit is gelukkig niet gebeurd en ze zijn er weer stralend wit uitgekomen.
 




















Mijn bomberjasje van de Zara is denk ik wel hét item uit mijn kast, waarvan je zou verwachten dat het niet bij me past. Tegelijkertijd is het ook een van mijn meest favoriete items uit mijn kast. Ik zag het drie maanden geleden hangen en ik was meteen verkocht. Zowel mijn moeder als ik hadden dus verwacht dat het zou staan als een vlag op een modderschuit, maar niets was minder waar. Het was wel eens wat anders dan al dat zwart, al zit er wel zwart in het jasje verstopt. Waar ik meestal helemaal niet houd van rood en geel, was ik door de print en de combinatie met blauw en zwart helemaal verkocht. Dit jasje heeft eigenlijk alles waar ik niet achtersta; de combinatie van zwart en blauw en verschillende kleuren in een item. Dit is waarschijnlijk juist waarom het bij dit jasje wel kan, het heeft namelijk zo veel van alles dat het leuk wordt. Als je meer wilt lezen over het horloge, klik dan op deze link; http://victorybynikki.blogspot.nl/2015/07/the-one-with-birthday-gifts.html
 
Ik heb al zo'n tien jaar gaatjes in mijn oor, maar draag niet vaak oorbellen. Ironisch genoeg wil ik aan het eind van deze maand wel een helix piercing laten zetten. Ik draag net als bij ringen, kettingen en armbanden het liefst simpele kleine oorbelletjes. Deze kleine ringetjes heb ik afgelopen week gekocht bij de Claire's, omdat mijn vorige kapot waren gegaan. Ik vind kleine ringetjes het mooist, omdat het niet heel opvallend is en grote ringen al snel ordinair worden en de aandacht van de rest van je outfit afhalen. Je zult mij dan ook nooit met grote oorbellen zien of met goud.
 
 
Iedereen heeft wel een bepaald merk jeans dat ze helemaal geweldig vindt, omdat ze lekker zitten, een fijne prijs hebben, mooi zijn of lang meegaan. Voor mij is dit het merk Object. Door de jaren heen heb ik mijn jeans vaak gekocht van Object en op dit moment is dit mijn mooiste spijkerboek. Van de prijs word ik wel wat verdrietig, maar kwalitatief gezien is het een goede prijs en aangezien ik niet zo heel vaak een jeans draag gaan ze bij mij vaak wel zo'n drie à vier jaar mee. Ik vind deze jeans zo mooi, omdat het een hele bijzondere donkerblauwe kleur heeft met een witte wassing en omdat de textuur van de broek ervoor zorgt dat het niet voelt als een reguliere spijkerbroek. Object koop je bij Vila en de prijzen voor de jeans beginnen bij 59.95 euro. Deze jeans heb ik vorig jaar gekocht voor 79.95 euro en shop je nu in de sale.
 
 
Ondanks dat ik graag en vaak zwart draag, vind ik het ook wel eens fijn om mezelf in een spijkerbroek te hijsen met mijn geliefde bomberjasje. Al vind ik dat het wel belangrijk is dat je de juiste combinaties maakt. De witte kleur in mijn schoenen komt terug in mijn hemdje en mijn blauwe spijkerbroek sluit aan bij het blauw dat in mijn jasje zit. Gelukkig heeft iedereen een andere smaak, anders zou het wel erg saai worden op de wereld.
 
Ik hoop dat jullie met veel plezier mijn artikel hebben gelezen. Ik merk dat voornamelijk de 'Outfits of the day' goed worden gelezen, dus ik laat het aan jullie over. Zien jullie mij toch liever in het zwart of vaker een post met jeans? Laat hieronder een leuk berichtje of tip achter en ik wens jullie nog een fijne avond,

Liefs Nikki x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten