zaterdag 26 december 2015

The one with all the new clothes

 
Het is Tweede Kerstdag en wat een heerlijke relaxed dagje heb ik achter de rug. Na eerst de hele ochtend in bed te hebben gelegen en te hebben gewerkt aan mijn blog gingen we rond het middaguur aan het kerstontbijt, wat dus eigenlijk een kerstlunch was. Daarna zijn mijn moeder en ik naar het bos gegaan om foto's te schieten voor deze post en om wederom een frisse neus te halen. Het is heerlijk om te zien hoeveel mensen naar buiten gaan met Kerstmis om door het bos of het park te wandelen. Terug thuis hebben we heerlijke wortelcake gebakken en Monopoly gespeeld, ik heb gewonnen natuurlijk. 's Avonds hebben we heerlijke gegeten en naar de top 2000 gekeken en terwijl ik dit nu typ lig ik lekker in bed na te genieten van een fijne Kerst.
 
 
Een aantal weken geleden zat ik op de fiets en merkte ik dat mijn winterjas niet echt kon doorgaan voor een winterjas. Anders dan bij kleding zoals shirts en broeken sta ik nooit te springen om op jacht te gaan naar winterjassen of schoenen. Als kind was dit altijd een ware hel, dus meestal moet ik echt tegen schoenen en jassen aanlopen in plaats van er naar op zoek te gaan. Gelukkig heb ik, nu ik ouder ben, zo mijn favoriete winkels. Als ik het daar niet ging vinden, dan zou ik het nergens vinden. Ik begon bij de Vila en het was meteen raak. Ik wist al welke kleur ik graag wilde dus de jacht was dit keer niet zo moeilijk. Deze jas van de Vila bestaat voor een deel uit wol en is daarom heerlijk warm, je moet alleen wel tegen een beetje gekriebel kunnen. De jas heeft ritsen aan de uiteinden van de mouwen, valt tot iets boven mijn knie en gaat dicht met een rij knopen. Ik combineer de jas het liefst met zwart, hoe kan het ook anders. Je koopt de winterjassen van Vila nu in de winkel met 50 procent korting. Deze jas was 45,00 euro.
  
 
Kerstmis gaat natuurlijk om de geboorte van Jezus, ondanks dat ik niet gelovig ben, vind ik dat we niet moeten vergeten dat dit feest daarom draait, het gezellig samen zijn met familie, de kerstboom optuigen, lekker eten, liefde en samenhorigheid. Maar stiekem weten we allemaal dat het ook een klein beetje om de cadeautjes gaat. Deze prachtige warme grijze trui heb ik onder de boom gekregen van mijn moeder, nadat ik hem zelf had uitgekozen. De trui is nog dikker en warmer dan ik dacht toen ik hem online zag en ik ben er meer dan blij mee. De trui kan perfect op zowel een broek als een rokje. Ik hou ervan als een kledingstuk gewoon simpel is en simpeler dan een oversized vallende dikke trui met en hooggesloten hals kan het bijna niet. De trui is van Pieces en ik heb deze online gekocht. Ze zijn er ook in het zwart en crème/roze voor 44,95 euro. Ik was daarnaast natuurlijk ook lief en heb voor mijn moeder de nieuwe cd van Adele onder de boom gelegd.  
 
 
Naast cadeautjes geven aan en krijgen van andere mensen is het natuurlijk ook leuk om jezelf iets cadeau te doen voor de Kerst. Ik heb al eens eerder gezegd dat ik dol ben op leer en ik ben dan ook al een jaar in het bezit van een leren broek. Echter, doordat ik zoveel ben afgevallen, is deze broek twee maten te groot en door het gebrek aan lusjes liep ik om de twee minuten aan mijn broek te sjorren. Daarnaast werd de broek aan de binnenkant van mijn bovenbenen erg slecht, door slijtage kwamen de nepleren stukjes van de broek af en dat werd er zichtbaar minder mooi op. Daarom besloot ik via Sans-online deze prachtige broek nepleren broek van Vero Moda te bestellen in de sale. De broek heeft anders dan mijn vorige leren broek lusjes zodat ik een riem kan dragen en in plaats van een legging model heeft deze broek meer weg van een spijkerbroek met zakken en een rits en een knoop aan de voorkant. Ik ben meer dan blij met deze broek en ik kan geen broek bedenken in mijn kast die momenteel lekkerder zit. Je koopt deze broek voor 30,00 euro bij Sans-online van Vero Moda.
 
 
Het is wat moeilijk te zien, maar als je op de foto klikt dan kun je mijn nieuwe oorbellen eigenlijk niet missen. Naast mijn warme trui kreeg ik ook nog deze mooie oorbellen onder de boom als extra cadeautje. Ik wilde al een tijdje staafjes als oorbellen voor bij mijn streepjes shirtjes en jurkje, maar dat het ook heel leuk staat bij andere outfits blijkt maar weer. Ik was al een tijdje om zoek naar mooie en niet al te dure staafjes, dus dit cadeautje was meer dan welkom. Om mijn outfit af te maken heb ik gekozen voor zwarte nagellak. Vroeger zorgde het vaak voor een gothic look, maar dat is allang voorbij en ik vind zwarte nagellak erg classy als je zoals ik niet van rood houdt. Door veel simpele dingen te combineren maak je toch weer een leuke outfit. De oorbellen zijn van Sacha en de nagellak heb ik bij Hema gekocht voor 2,95 euro.
 
 
Het was een fijne Tweede Kerstdag en een heerlijke afsluiting van de Kerst. Ik hoop dat jullie met veel plezier mijn artikel hebben gelezen en mooie dagen hebben gehad. 31 december komt er een extra post online. Laat hieronder een leuk berichtje of tip achter en ik wens jullie nog een fijne dag,
Liefs Nikki x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten