zaterdag 28 november 2015

The one with the Tictail

Vandaag schrijf ik weer een iets andere post voor jullie. Ik laat jullie een aantal items uit mijn kledingkast zien die ik niet meer draag. Dit heeft alles te maken met het verbeteren van mijn blog. Als, voornamelijk, modeblogger ben ik hier natuurlijk graag mee bezig. Als ik iets leuk vind, dan wil ik het gewoon hebben. Hierdoor koop je wel eens iets, wat niet bij je stijl past. Daarom introduceer ik jullie in de loop van deze week mijn eigen online kledingkast, ofwel mijn Tictail. Op Tictail kun je spullen te koop aanbieden op jouw eigen pagina met of zonder thema. Je raadt vast al wat het thema voor mijn Tictail zal gaan worden. Veel andere modebloggers verkopen ook hun mooie en bijna ongedragen kleding op Tictail, zodat jullie fijne merken, zoals Vila, Zara en H&M kunnen scoren voor een zachter prijsje van je favoriete blogger. In de loop van deze week zal ik mijn Tictail introduceren op mijn blog, zodat jullie een kijkje kunnen nemen in mijn kledingkast!
  
 
Deze broek van Yaya zag ik vorig jaar staan in de Linda Meiden en ik was meteen verliefd, maar zodra ik ermee buiten liep voelde ik me ongemakkelijk en niet fijn in deze broek met print. Het was een impuls inkoop, maar wat vind ik het stiekem erg om deze broek niet meer in mijn kledingkast te laten. Dat is namelijk precies wat deze broek al tijden moet doen, hangen in de kast. Daarom vind ik dat hij nieuwe benen verdient om door gedragen te worden. De trui is een ander verhaal. Ik heb veel te veel truien. Eigenlijk kan iemand natuurlijk nooit genoeg hebben van welk kledingstuk dan ook, maar je kan helaas maar één trui per dag aan en aangezien ik bijna leef in mijn andere truien laat ik deze trui ook vrij uit mijn kledingkast om door iemand anders gerockt te worden. De trui is van Vila.
 
 
Zoals je op de foto kunt zien ben ik al druk bezig om mijn Tictail leven in te blazen. Ondertussen trek ik wat kleding uit de kast om foto's te laten schieten voor op de blog en de Tictail. Sommige kleding past misschien wel bij mijn stijl, maar niet bij mijn figuur. Aan mijn moeilijke glimlach op de foto is misschien wel te zien dat de broek die ik hier draag duidelijk veel te strak zit. Jammer, want donker groen en zwart zijn een perfecte combinatie. Als je bijna alleen maar zwart draagt, zoals ik, is het des te leuker om dit eens af te wisselen met een andere donkere kleur. Voor de coltrui geldt precies hetzelfde als voor de trui op de eerste foto. Sommige truien moeten plaats maken voor andere. De broek is van de Vila en de trui is van The Sting.    
 
 
Als iets een impulsieve inkoop was dan zijn het al de roze items in mijn kast. Roze is nooit mijn ding geweest, maar we kennen allemaal wel het gevoel dat we uit onze comfortzone moeten stappen. Deze trui heb ik met liefde af en toe gedragen, maar iets wat het niet is, zal het ook nooit worden. Daarom komt ook dit mooie vest op Tictail en kunnen andere meiden die roze wel geweldig vinden zich hullen in dit heerlijke vest van angora wol. Het vest is maar een aantal keer gedragen en door de geweldige kwaliteit kan hij nog eeuwen mee. Het vest is van Esprit en voor de liefhebber binnenkort dus beschikbaar op mijn Tictail.
(Note: Aangezien angorawol nogal in opspraak is geweest, wil ik hierbij laten weten dat de wol geschoren is en niet getrokken. Het scheren van schapen en angorakonijnen is voor de dieren zelf beter.)
 
 
Op deze foto kun duidelijk zien hoe goed zwart en donkergroen bij elkaar passen. De trui die ik hier draag is weer een geval van 'je kunt maar een vest per dag aan'. Ik ben dol op zwart, maar soms moet je afstand doen van kleding. Aangezien ik naast dit vest nog vier andere vesten, truien en blazers heb in het zwart is het ook tijd om afscheid te nemen van dit zwarte vest. Er moet natuurlijk altijd ruimte overblijven voor nieuwe items en met twee kledingkasten gevuld en een derde in de maak wordt het dus ook tijd om dit zwarte vest gedag te zeggen en een ander blij te maken met dit exemplaar van Vero Moda.
 
Ik vind het onwijs leuk dat ik vanaf volgende week mijn Tictail aan jullie kan tonen en dat sommige van jullie mijn items zullen gaan dragen. Volgende week zaterdag komt er weer een nieuwe post op mijn blog. Laat hieronder een leuk berichtje of tip achter en ik wens jullie nog een fijne avond,
Liefs Nikki x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten