zaterdag 14 november 2015

The one with the hearts


Frisse lucht, naar buiten, dat was wat ik nodig had dit weekend en hoe kan je nou beter van de frisse lucht genieten dan in een leuke outfit? Precies, niet. Na een persoonlijke post over mijzelf en een week niet geblogd te hebben kom ik vandaag en morgen met twee outfitsposts.  Vandaag sprong ik dan ook vroeg uit bed om, samen met mijn moeder, op pad te gaan richting het strand en het bos. Het bos is eerst aan de beurt. Ondanks de wind, was het niet koud en daarom hulde ik mezelf in een shirtje met korte mouwen. Geen blazer, geen vest, omdat ik mijn nieuwe shirtje alle eer wil geven die het verdient.

Ik schaam me een beetje als ik zeg dat ik dit shirtje al ruim twee maanden op het oog heb, maar te lui was om het shirtje te bestellen. Ik heb gewoon net zolang gewacht tot deze in de winkel hing en ben minstens vijf keer langs de Pull&Bear geweest om te kijken of ze deze eindelijk hadden. Bestellen kost natuurlijk veel meer moeite dan een simpele klik richting winkelmand. Zoveel moeite doen voor een shirtje van 5.99 euro is eigenlijk een beetje overdreven, maar als ik zie hoe leuk ik het kan combineren is zo’n zoektocht snel vergeten. De prijs past totaal niet bij de kwaliteit, want voor zo’n goedkoop shirtje verwacht ik juist veel minder. De stof voelt heerlijk zacht aan, ook na een aantal keer wassen en de pasvorm sluit mooi aan. Voor meer van dit soort basic shirtjes is Pull&bear een geweldige winkel om te kijken, want naast hartjes hebben ze ook streepjes, vogeltjes en andere printjes.

Voordat ik het shirtje had maakte ik al idee van combinaties in mijn hoofd en deze combinatie vind ik wel een van de leukste. Ik heb dit rokje vorig jaar gekocht bij de Vila en eerst twijfelde ik nog heel erg van deze aankoop. Uiteindelijk zou ik niet weten wat ik zonder ‘skater skirt’ in mijn kast zou moeten doen op dagen dat mijn zwarte broeken in de was zitten of als ik gewoon zin heb om een rokje te dragen. Het is speels en het zit lekker luchtig, zeer comfortabel dus. Het fijne van dit rokje vind ik dat je er zowel hakken als sneakers onder kunt dragen, want je kunt zowel een chique als een casual outfit maken met dit rokje en de kleur zwart maakt het natuurlijk alleen nog maar makkelijker. Je kunt het rokje scoren bij Vila voor 26.95 euro.

Ik ben dol op perfecte combinaties. Zo vind ik het bijvoorbeeld vreselijk als kleuren niet bij elkaar passen, ten minste als ik vind dat ze niet bij elkaar passen. Daarnaast vind ik het ook leuk om kleuren en printjes terug te zien. Ik dacht dan ook meteen aan deze ring en oorbellen toen ik mijn hartjes shirt voorbij zag komen op instagram. Hartjes, zilverkleurig, zwart en wit zijn voor mij dé perfecte combinatie. Ik heb de ring en oorbellen afzonderlijk van elkaar gevonden bij de SIX. Ik probeer altijd twee gelijksoortige sieraden te vinden om te combineren. In dit geval een ring en oorbellen, maar ik heb ook een infinity armband en ketting. Zo passen mijn sieraden afzonderlijk ook bij elkaar en niet enkel bij mijn outfit. De oorbellen waren 6.95 euro en de ring was 4.95 euro bij de SIX.

Een rokje met een panty maken je benen natuurlijk sowieso optisch langer, maar als je er dan ook nog eens hakken onder draagt in dezelfde kleur als je panty dan versterk je dit alleen nog maar meer. Meer over mijn favoriete laarsjes lees je hier:  http://victorybynikki.blogspot.nl/2015/10/the-one-with-stripes.html
Wat was het weer heerlijk om buiten te zijn en foto's te maken voor de blog. Dit is toch wat ik het liefst doe, schrijven, foto's maken, ontspannen en het gezellig hebben. Ik hoop dat jullie met veel plezier mijn artikel hebben gelezen en zelf ook zo dol zijn op de natuur. Kijk eens wat beter om je heen. Morgen komt er weer een nieuwe post op mijn blog. Laat hieronder een leuk berichtje of tip achter en ik wens jullie nog een fijne avond,
Liefs Nikki x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten