zondag 15 november 2015

The one with all the sand


Voordat ik naar het bos ging voor de blogpost van gister wandelde ik eerst op het strand. Het waaide hard, heel erg hard. Het waaide zelfs zo hard dat mijn hele gezicht werd gescrubd door het zand dat er werd ingeslagen. Ondanks de harde wind was het heerlijk om weer eens op het strand te zijn, aangezien ik sinds de zomer niet ben geweest. Het enige nadeel aan het strand is dat je dagen erna nog overal zand vindt in huis. Verder kun je op het strand heerlijk uitwaaien, je zinnen verzetten en leuke foto's maken.

 
Zoals ik al opmerkte: Het waaide hard, heel hard. Zo hard dat zelfs ik werd weggeblazen en mijn nieuwe aanwinst alle kanten opging. Met mijn nieuwe aanwinst bedoel ik dit geweldig giletvest van Pieces. Ik heb dit vest vorige week gescoord bij de Vila en ik kan er niet genoeg van krijgen om het te combineren. Het staat leuk op een broek, maar ook op een lange rok of jurk die even lang is als de trui. Daarnaast zitten er echte zakken in de trui en dat is voor mij een pre, want ik steek altijd mijn handen in mijn zakken als ik mezelf geen houding weet te geven. Ik kan niet anders zeggen dan dat dit mijn favoriete item in mijn kast is momenteel. Ik ben in principe niet iemand die met de mode meeloopt, maar aangezien ik dit zo'n geweldige trend vind, denk ik dat iedereen die het leuk vindt ook maar eens moet gaan kijken voor dit item. Het fijne van het feit dat iets in de mode is, is dat in bijna iedere winkel een variant op dit item te vinden is. Dit vest vind je bij de Vila en de Pieces, van het merk Pieces voor 34.95 euro.
 
 
Het fijne aan zo'n vest, met een detail, namelijk het ontbreken van de armen waardoor het een gilet wordt, is dat je er alles onder kunt dragen wat blousejes en shirtjes betreft. Vandaag besloot ik te gaan voor mijn witte blouseje van de Zara. Die bestaat uit twee losse lagen over elkaar, maar voorderest een simpele witte blouse is, wat de outfit net dat extraatje geeft, maar niet de focus wegneemt van de gehele outfit. De blouse bestaat in het geheel uit twee losse delen, waardoor de blouse tijdens het lopen zwiert, wat zorgt voor het speelse effect. Ik kan niet anders zeggen dat ik deze blouse veel leuker vind dan de andere basic 'kantoorblouse' die ik in mijn kast heb hangen. 
 
 
Sale is leuk, zeker als er nog leuke items hangen en het spontaan gebeurt. Deze ketting scoorde ik met 80 procent aan korting. Waardoor ik maar drie euro hoefde te betalen. Na even getwijfeld te hebben, ik twijfel altijd, besloot ik deze ketting toch maar mee naar huis te nemen. Ik kan niet vaak genoeg zeggen dat ik dol ben op zilverkleurige sieraden en ik draag dan ook niet anders. Het leuke aan deze ketting vind ik dat de cirkel relatief groot is ten opzichte van het kettinkje. Ik vind kettinkjes het mooist staan bij een ronde hooggesloten hals waardoor de ketting op de stof rust. Deze ketting kun je scoren bij de Pieces of de Vila voor 3 euro.
 
 
Ik ben dol op zwart, maar vind het nog mooier in combinatie met leer of een coated laag. Bij deze outfit besloot ik te gaan voor mijn coated broek en als er een broek lekker zit dan is het deze wel. Ik zou er in kunnen sporten, als ik zou willen. Coated geeft gewoon wat meer aan je outfit dan een gewone zwarte broek en de kleur blijft langer mooi. Daarnaast moet ik zeggen dat ik niet had verwacht dat de schoenen die ik hier aan heb nog mooi zouden zijn. Ze komen bij de Primark vandaan en naast dat ze nog mooi zijn, lopen ze heerlijk. Meer over de schoenen vind je hier: http://victorybynikki.blogspot.nl/2015/08/the-one-with-primark.html
 
Net als het bos, was het strand heerlijk en ik had een hele leuke ochtend. Ik hoop dat jullie met veel plezier mijn artikel hebben gelezen en het strand ook zo heerlijk vinden. Volgende week zaterdag komt er weer een nieuwe post op mijn blog. Laat hieronder een leuk berichtje of tip achter en ik wens jullie nog een fijne avond,
Liefs Nikki x
  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten