zaterdag 27 februari 2016

The one with the All Stars

Aloha loves en welkom op mijn blog. Wat was ik opgelucht en blij met mijn besluit verder te gaan in het Nederlands toen ik vorige week mijn blog afsloot. Ik heb over de kleding kunnen zeggen wat ik wilde en hoefde niet lang na te denken over wat ik nou precies wilde zeggen, zodat ik met veel passie kon vertellen over de meest kleine dingen. Ik had vandaag een klein probleempje de moeder van mijn vaste cameravrouw (mijn moeder) was jarig, dus naar buitengaan om foto's te schieten zou niet echt gaan lukken. In plaats daarvan besloot ik gebruik te maken van een handig 'foefje' op mijn telefoon: de zelfontspanner en de mooie ruimtes in mijn huis. Vandaag zijn de foto's dus binnenshuis gemaakt en ik ben eigenlijk zeer tevreden over het resultaat. Gelukkig moest mijn laken in de was, want mijn smetvrees en ik kunnen deze foto eigenlijk niet aan. Ik heb een extreem klein raam in mijn kamer, nog niet eens één meter bij één meter, dus ik had geluk met de zon die vandaag scheen voor de goede belichting. Lees hieronder meer over mijn outfit!
Vandaag combineer ik dezelfde broek met een compleet andere outfit. Combineer ik stoer met chique, All Stars en een basic streepshirt met een nette broek en blazer. Wat mij betreft zijn stoer en chique de nieuwe perfecte combinatie op mijn blog. Tegenpolen staan over het algemeen nu eenmaal mooi bij elkaar. Het biedt contrast, is onverwacht en maakt daardoor je outfit minder saai. Over de broek heb ik vorige week natuurlijk uitgebreid verslag gedaan, maar toen zei ik dat ik de broek altijd in combinatie met mijn lakschoentjes droeg. Die tijden zijn vanaf nu dus voorbij, want nu ik mijn All Stars heb gekocht, zal ik veel vaker de combinatie van deze nette broek en gympen gaan dragen. Deze broek heeft dus meer opties die ik had verwacht te dragen, in de eerste instantie, qua combinatie.
Daar zijn ze dan, my new pride and joy. Ik heb ze door de jaren heen in het blauw, crème en grijs gehad en nu heb ik ze dan ook eindelijk in de beste kleur ooit: zwart. Ze zullen er vast zijn, maar ik ken niemand die All Stars geen leuke gympen vindt. Ze zijn basic, ze zitten lekker, je kunt ze makkelijk aantrekken en ze passen onder iedere outfit. Dit ladekastje met decor trok meteen mijn aandacht als een perfecte plek voor een van mijn foto's. Toch voelde ik me erg kwetsbaar toen ik met mijn zestig kilo vol op dit kleine houten leenbakker meubel ging staan. Tegen mijn verwachting in hielden de vier houten pootjes mij toch overeind en kon ik deze foto schieten. Ik kan niet wachten om mijn All Stars straks te dragen onder een short in de zomer, maar voor nu is dit ook perfect. Blote enkels bij minder dan tien graden vind ik al een hele uitdaging in februari. Deze All Stars heb ik voor de helft bij Invito op de kop getikt.
Niet enkel het contrast tussen zwart en wit en chique en stoer zit in mijn outfit, maar ook het gebruik van geometrische vormen in mijn sieraden. Zoals ik jullie vorige week vertelde had ik een nieuw kettinkje aangeschaft bij de Costes. Nu hangen er echter drie andere bedeltjes aan, het vierkantje, de cirkel en de driehoek. Aangezien er een streepje, het zal eens een keer niet zo zijn, in mijn shirt zit, draag ik, zoals bij ieder streepje, mijn staafjesoorbellen. Zo leek het mij leuk om in mijn ketting dus drie andere vormen te gebruiken. Ik kan er nog steeds niet over uit hoe dol ik ben op dit kettinkje. Ik draag het iedere dag en steeds met een andere combinatie hangertjes. De staafjes oorbellen zijn  van Little Jewels en heb ik gewonnen bij een winactie. De site is 100 procent het bekijken waard.
Ik kijk best wel een beetje eng met mijn ogen op deze foto, maar het toeval wilde dat Cleo net voorbij kwam en ik hoopte dat ze net niet te zien zou zijn. Het simpel wit met zwart gestreepte shirtje dat ik draag komt van de Zara. Ik hou ervan hoeveel basic artikelen ze bij de Zara beschikbaar hebben. Zoek je een stipje, streepje of effen shirtje, dan slaag je bij de Zara vaak 90 procent van de tijd. Dit leuke streepje kost 9.95 euro en heeft driekwart mouwtjes. Leuk feitje is dat mijn blazer één van de eerste zwarte items in mijn kast is geweest en hij is nog steeds heel erg prachtig. Kan bijna niet anders, want het is uiteraard weer een Vila item. De blazer is getailleerd en het is een kort model die aan de voorkant iets langer afloopt en net als het shirtje half lange mouwen heeft.

Ik zie deze outfit zeker in de top 5 van mijn lente favorieten verschijnen, dus jullie zullen gerust meer foto's op Instagram zien. Volgende week zaterdag ben ik weer terug met een nieuwe blogpost. Laat een tip of een lief berichtje achter en hopelijk checken jullie morgen ook even de YouTube video. Goodnight loves. Liefs Nikki x
   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten