zaterdag 20 februari 2016

The one with the stripes

Aloha loves en welkom op mijn blog. Dat klopt, ik schrijf weer in het Nederlands. Ik heb er lang over nagedacht, maar nadat ik mijn paginabezoekers bijgehouden heb, heb ik toch besloten mijn blog gewoon weer lekker in het Nederlands te schrijven zonder poespas, want 95% van mijn lezers en lezeressen komt uit Nederland of België. Daarbij kom ik in het Nederlands toch beter uit mijn woorden en zo kan ik jullie nog beter informeren over een product. Vandeweek zag ik een foto geschoten in mijn woonplaats. Dit was een plek die ik nog niet kende. Ik zocht de straat op en zo zijn mijn moeder en ik vanmorgen weer op pad gegaan om foto's te maken. De weersberichten waren slecht, maar gelukkig is er geen druppel gevallen. Lees hieronder meer over mijn outfit!
Te beginnen bij deze mooie jas van Vila. Toen ik deze jas vorig jaar in de voorjaarscollectie zag hangen kon ik me bijna niet inhouden, maar ik weet nog dat ik onwijs twijfelde aangezien dit een tussenjas is. Ik ben nog steeds dol op deze jas, vooral op de pasvorm en stijl. Ik heb de jas alleen niet zo vaak gedragen, aangezien deze snel kleur verloor en vaal werd en ik hem niet graag af wilde dragen. Van alle kleding die ik heb gekocht bij Vila, en dat is echt ontelbaar veel, is dit echter het enige item waar ik dit mee heb gehad, dus ik kan nog steeds met trots zeggen dat Vila mijn favoriete merk is. Ik combineer de jas het liefst netjes met hakken of nette schoenen zoals deze, want ik vind sneakers niet passen, daar is de jas te net voor. Voor de rest draag ik in combinatie met deze jas altijd zwart. De strepen zijn zwart met 'gebroken wit'. De kleur die tussen wit en crème inlicht. Combineren met wit of crème vind ik daarom niet mooi, omdat de kleuren in dat geval niet goed overeenkomen en voor een Pietje Precies zoals ik is dat 'not done'. Zoals ik zei is deze jas van de voorjaarscollectie van 2015 en koste hij toen der tijd 79.95 euro.
Ik kan het wel honderd keer blijven herhalen. Mijn voorliefde voor subtiel en zilver is eindeloos. Dit kettinkje heb ik vorig weekend gescoord bij de Costes met sale. Ik kan niet bedenken wat mij betreft kleding blijer maakt dan de combinatie van zwart, wit, zilver en sale. Het kettinkje bevat zes verschillende bedeltjes, een gelukbotje, hartje, vierkantje, cirkeltje, driehoekje en sterretje, die je apart of allemaal tegelijk aan het kettinkje kunt hangen. In plaats van de aanschaf van zes verschillende kettinkjes zit in deze zes verschillende stijlen. Je kunt dus eindeloos combineren. Ik combineer zilver dus het liefst met wit en/of zwart. Dit kettinkje koop je voor 4.95 euro bij Costes.
Deze schoenen heb ik nu zo'n maand, maar zijn sinds deze week nog iets meer bijzonder geworden. Dit is namelijk de laatste items die ik heb gekocht bij de V&D. Ik wil al zo lang als ik me herinner lakschoenen, maar mijn moeder zei altijd: 'Dat mag je als je ouder bent'. Gelukkig ben ik nu ouder en kon ik eindelijk lakschoenen halen. Sinds 2015 zijn lakschoenen terug van weggeweest. Ik ben geen trend volgen, maar het voordeel van een trend is uiteraard dat veel merken dan een eigen exemplaar van een trend uitbrengen en je zodoende lekker veel keuze hebt! Nu zag ik deze beauty's dus bij de V&D van LIV in de sale voor 20 euro. Ze zitten heel fijn, omdat ze een heel licht voetbed hebben en makkelijk te combineren zijn onder een broek of rokje. Ik vind, als we het toch even over trends hebben, de lakschoenen toch wel echt de leukste trend van najaar 2015/2016. Van mij mogen ze ook nog wel mee naar najaar 2016/2017, maar als de trend dan voorbij is, dan blijf ik ze toch wel dragen.
Ik kijk een beetje gek op deze foto, omdat ik me ogen dicht heb, maar ik vond het eigenlijk wel schattig onverwacht. Ik roep deze broek en dit vestje samen uit tot een van de meest perfecte combinaties in mijn kast. Ik vind het onwijs flatteus hoe precies je goede punten worden benadrukt. Ten minste de punten die ik flatteus vind: Brede heupen en een smalle taille. Deze broek, mijn zogenoemde kantoorbroek, heb ik gescoord in de sale van Zara en heeft mij welgeteld 12.95 gekost. De broek is chique en uitstekend voor een sollicitatie of een andere bijzondere aangelegenheid. Ik draag hem gewoon ook lekker als ik naar de stad ga of boodschappen doe en altijd met de lakschoentjes. Het truitje sluit helemaal perfect aan op je huid en dat zocht ik al heel lang. Een simpel zwart truitje met een ronde hals die aansluit. Tadaaaa, daar was de Pull & Bear mijn rots in de branding. Ik heb de trui nu precies een week en al vijf keer gedragen, wees gerust hij is ook al drie keer gewassen. Het leukste detail aan de trui is de kleine v-hap aan de uiteinde van de mouwen en stiekem had ik nog wel zo'n zelfde trui gewild in het grijs en wit/zwart gestreept, maar dat was er niet. Dat was dan wel weer een voordeel voor mijn portemonnee. Deze trui kost 15.99 euro bij Pull & Bear.  
Ik ben stiekem erg blij dat ik weer in het Nederlands schrijf, want ik kan nu weer precies schrijven wat ik vind. Volgende week zaterdag ben ik weer terug met een nieuwe blogpost. Laat een tip of een lief berichtje achter en hopelijk checken jullie morgen ook even de YouTube video. Goodnight loves. Liefs Nikki x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten