zaterdag 17 oktober 2015

The one with all the 'outfits of the day' part 2



Vorige week toonde ik jullie het eerste deel van alle mijn "outfits of the day" en vandaag heb ik voor jullie deel twee voor jullie. Die meteen vreemd begint, namelijk met een throwback in een throwback. Voordat ik begon met schrijven had ik al een tijdje de kriebels om te beginnen. Ik besloot samen met mijn moeder naar het strand te gaan om uit te waaien en omdat ik mijn nieuwe playsuit aanhad, besloten we foto's te maken. Het spontane is dat ze van tevoren dus helemaal niet speciaal voor de blog zijn gemaakt, maar gewoon omdat het zulk mooi weer was en ik iets nieuws droeg. De foto's vond ik later terug en toen heb ik er alsnog een post over geschreven. Het playsuit heeft aan de achterkant een open rug en er staan zwarte palmbomen op, voor een beter beeld van de deze outfit en de andere outfits krijg je door, net als vorige week, op de links onder de alinea's  te klikken.
http://victorybynikki.blogspot.nl/2015/08/the-one-with-throwback.html

Augustus was zo benauwd dat het begon te regenen, onweren en stormen waardoor de temperaturen midden augustus verre van tropisch te noemen waren. Ik vond dat echter helemaal geen probleem, want dan kon ik mooi mijn favoriete jasje voor het voorjaar aan. Dit jasje van de Zara bestaat uit een aztec print, met de kleuren blauw, rood en geel. Normaal gesproken houd ik hier helemaal niet van, maar dit vond ik zo lekker gek, dat ik het een mooie aanwinst vond voor mijn kledingkast die voornamelijk uit zwart, grijs en wit bestaat. Het leukste is dat je vaak denkt dat bepaalde dingen je niet staan en als je ze toch aantrekt het plots heel gaaf staat. De mooie donkere blauwe broek die ik draag is van het merk Object, wat ze verkopen bij Vila, en ik kan geen beter jeansmerk aanraden dan dit. Zoals gezegd is het jasje van  Zara. Mijn outfit bestaat dus uit items van mijn twee favoriete winkels.


Augustus bleef ondanks de regen en onweer een zeer benauwde maand, want op 22 augustus trok ik deze outfit aan om foto's te maken, maar ondanks de glimlach op mijn gezicht was het lachen me ondertussen wel vergaan. Het was zo heet dat zelfs een ripped jeans mij liet wegsmelten, maar ik moest wel met dit geweldige item op de foto. Een aantal maanden terug kreeg ik namelijk bericht van een groot modeblogster dat ik de winactie waaraan ik had deelgenomen had gewonnen. Van de schrijfster achter Billieroseblog kreeg ik deze mooie Paige Denim jeans toegestuurd en ik was zo blij toen hij binnenkwam, dat ik hem wel aan moest! De plateau hakken zijn van Invito en staan geweldig onder een gave boyfriend jeans of onder een tuinbroek, zo combineer je stoer met vrouwelijk en dat zorgt voor balans. De jeans zal ik zeker weer veel gaan dragen als het seizoen het toelaat.  


Toen was het september en zat de 'r' in de maand. Als de zomer voorbij is, weet je eigenlijk niet meer wat de laatste mooie dag is geweest, maar zodra de zon zich steeds vaker verstopt en de spinnen zich in grote getalen laten zien weet je dat het mis is. Stiekem houd ik eigenlijk wel van het najaar. Het is niet alleen een excuus om veel zwart te dragen, maar het heeft ook wel iets gezelligs. Ik ben zelf stiekem helemaal weg van deze outfit en zal het dan ook vaak dragen dit najaar. Het is simpel, maar niet te simpel en de trui is warmer dan warm. Leer is net als vorig jaar één van de dingen die je moet hebben. Het staat mooi en het zit erg lekker. De broek is van Vila en de trui van Zara. Ik begin bijna te denken dat ik verantwoordelijk ben voor een groot deel van de opbrengst.
http://victorybynikki.blogspot.nl/2015/09/the-one-with-my-favorite-sweater.html


Het is nog maar twee weken geleden, maar een kleine refreshing kan geen kwaad en deze post maakt toch deel uit van alle 'outfits of the day'. Streepjes, streepjes en streepjes zal je volop vinden in mijn kast, ik ben er dol op. Dit jurkje maakte mij dan ook dolgelukkig. De kleur, de streepjes, de pasvorm en de prijs waren al met al de beste combinatie en samen met mijn nieuwe laarsjes van Bonprix, die ik ook voor een hele fijne prijs heb gescoord was ik erg blij met deze outfit. Het jurkje kun je nu nog scoren bij de Zara voor 14.95 euro en is er ook in effen zwart.
http://victorybynikki.blogspot.nl/2015/10/the-one-with-stripes.html
Dit was het tweede deel van een terugblik op al mijn 'outfit of the day' posts. Ik hoop dat jullie met veel plezier mijn artikel hebben gelezen en nog even hebben nagenoten van alle outfits op en rijtje. Volgende week zaterdag komt er weer een nieuwe post op mijn blog. Laat hieronder een leuk berichtje of tip achter en ik wens jullie nog een fijne avond,

Liefs Nikki x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten