zaterdag 10 oktober 2015

The one with all the 'outfits of the day' part 1

 
Aangezien ik nu al ruim drie maanden aan het bloggen ben, leek het mij leuk om al mijn 'outfits of the day' samen te laten komen in een post met foto's die ik nog niet eerder heb gebruikt. Aangezien dit er heel wat zijn, heb ik ervoor gekozen deze terugblik in twee delen te laten komen. Volgende week komt deel twee. Onder iedere terugblik staat een linkje naar de oorspronkelijke post. Laten we teruggaan naar mijn eerste 'outfit of the day', 27 juni, de dag dat de zomer nog maar net begonnen was. Het was bloed, maar dan ook echt, bloedheet en ik vond het allemaal nog een beetje een onwennig idee. Het is namelijk best vreemd om als een soort toerist voor de camera te gaan staan, maar met je moeder als fotograaf is die onwennigheid snel voorbij. Als andere meiden dit konden zonder schaamte, dan moest ik dit toch ook nog wel kunnen in een park waar niemand me zou zien. Zo gezegd, zo gedaan en na een aantal gekke bekken foto's om mijn ongemakkelijkheid te uiten, werden ze gelukkig steeds een tikje spontaner. Hier draag ik mijn 'all time favorite' gestreepte shirtje van de Zara, ook nu met de koude dagen nog heel erg leuk onder een warm wol vest of een blazer en mijn 'faux leather' shortje van de Vero Moda, die ook heel vet is met een zwarte panty eronder. De schoenen en de tas zijn van Pieces en de hoed van The Sting.
http://victorybynikki.blogspot.nl/2015/06/the-one-with-leather-weather_27.html

 
Zaterdag 11 juli, de dag na mijn twintigste verjaardag. De dag nadat ik zo gruwelijk verbrand was op het strand. Wat voelde ik me die dag stom, dat ik door alle festiviteiten pas na een uur bedacht dat ik me in moest smeren. Helaas was het te laat en kon ik mijn 'outfit of the day' gaan schieten in een trui die ik in de uitverkoop bij de Zara had gescoord. Gelukkig had ik wel een hele mooie dag en kon ik nog lekker nagenieten van mijn cadeautjes, maar voortaan smeer ik me in voordat ik het huis verlaat. Mijn blauwe broekje is van de Vero Moda en mijn witte gympen zijn van Van Haren. Ik raad Van Haren echt aan als het om zomerse stappers gaat, want je moet niet te veel uit willen geven aan zomerschoenen, je draagt ze toch nauwelijks!
 
 
Hoe treurig het ook klink, eind juli leek te zomer zo goed als voorbij te zijn. Af en toe hadden we nog wel een mooie dag, maar eigenlijk kon je beter spreken van een schitterend voorjaar, dan van een bloedmooie zomer. 22 juli was zo'n dag die je aan het twijfelen bracht. In de ochtend regende het pijpenstelen, maar daarna kon je wel weer genieten van wat warmte en de zon. Toch besloot ik mijn leren jasje van de Vila maar tevoorschijn te halen, want je weet nooit wat het weer in Nederland je brengt. Daarbij draag ik een simpel hemdje van de Zara, mijn mooiste zwarte coated broek van de Vila, mijn grote leren tas van de Pieces en mijn gympen van Van Haren. Aangezien ik nu studeer, komt zo'n enorme leren tas goed van pas.
 
 
Augustus liet ons op dag 1 al zien dat ze ging stralen door ons volop zon te geven. Wat een mazzel was dat voor mij, want ik had net in de uitverkoop bij de V&D deze 'faux leather skirt' gekocht! Ik kan wel zeggen dat dit tot nu toe mijn 'lievelingsoutfit of the day' is. Niet alleen omdat mijn viewers vanaf deze post een enorme stijging door hebben gemaakt, maar ook door hoe verrassend mooi ik de combinatie van een kimono en een strakke rok vind. Deze outfit lig nu al weer vooraan in mijn kast voor de dag dat de temperaturen weer boven de twintig graden uitkomen. De kimono is van Vero Moda, de sandaaltjes zijn van Invito, het hemdje is van Zara en de ring is van de Six.
 
 
Dit was het eerste deel van een terugblik op al mijn 'outfit of the day' posts. Ik hoop dat jullie met veel plezier mijn artikel hebben gelezen en nog even hebben nagenoten van alle zomeroutfits. Vergeet niet deel twee te lezen, volgende week zaterdag op mijn blog. Laat hieronder een leuk berichtje of tip achter en ik wens jullie nog een fijne avond,

Liefs Nikki x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten