zaterdag 12 maart 2016

The one with the LBD

Aloha loves en welkom op mijn blog. Wat is het weer stralend vandaag. Je kunt steeds beter merken dat we richting de lente gaan. Is dit ook jullie favoriete seizoen? Ondanks dat het weer zo mooi was, ben ik toch voor een 'all black' outfit gegaan. Sommige mensen vinden het 'gotchic' of 'emo', maar ik vind een geheel zwarte outfit chique en modieus. Door het mooie weer waren er ook onwijs veel mensen in de stad en ik blijf het moeilijk vinden om dan op de foto te gaan. Toch heeft mijn moeder wel wat leuke kiekjes kunnen schieten. Lees lekker verder!
Terwijl ik tijdens het schijven van dit stukje van een heerlijke lunch geniet, of van een vroeg avondmaal, zitten de meeste mensen heerlijk buiten op het terras te genieten van het zonnetje. Ik zat stiekem te twijfelen hoe ik deze post ging noemen. 'The one with the second business outfit' was namelijk ook nog een optie geweest. Ik vind deze outfit namelijk onwijs chique en stiekem iets te netjes voor een normale zaterdag. Het vestje dat ik over de LBD draag, zorgt daarvoor. Dit vestje kocht ik in januari bij de kledingafdeling van Telstar en is van het merk Only. Hij kan zowel los als vast gedragen worden. Ik draag het vestje vaak met een gestreepte top, maar hij staat dus ook super op een zwart jurkje. Door het vestje kun je je zwarte jurkje dus ook uit de kast trekken voor een nette gelegenheid en niet alleen bij het uitgaan.
Bij een hele zwarte outfit moeten natuurlijk wel wat sieraden om het compleet te maken. De meeste stylisten en fashionbloggers zeggen dat je bij een 'all black' outfit moet gaan voor statement sieraden en accessoires, maar ik ben altijd al koppig geweest en vertel jullie lekker anders. Ik vind namelijk dat de aandacht geheel van de 'all black' outfit wordt afgehaald als er te veel omheen gebeurt. Hou het klein met simpele gouden of zilveren sieraden. Ik draag hier mijn horloge, zoals ik bijna dagelijks doe en mijn nieuwe pijltjes oorbellen van de SIX. Ik vind het een onwijze aanwinst dat veel webshops en winkels minimalistische sieraden aan hun assortiment toevoegen. Het kan overal bij en de keuze is reuze. Deze pijltjes heb ik bij de SIX op de Kalverstraat gekocht en kosten 9.95 euro.  
'The little black dress', het kleine zwarte jurkje, ze zijn er in alle soorten en maten en in 50 soorten kleuren zwart. De meeste meisjes hebben er een of meerdere en als je even niet weet wat je moet dragen, dan staat dit jurkje altijd voor je klaar. Als er iets tijdloos is, dan is het natuurlijk wel het zwarte jurkje. Broeken gaan van skinny naar flared en van boyfriend naar momjeans. Het ene jaar moet je je sieraden simpel houden en het andere jaar moet je zoveel mogelijk statement aan je outfit toevoegen, maar de LBD blijft altijd wie die is. Deze komt bij de Vila vandaan en was rond de veertig euro.
Daar zijn ze weer, de lakschoentjes. Doe deze onder je outfit aan en je outfit zegt: chique. Ik vind het belangrijk om bij een 'all black' outfit te combineren met items die allemaal van een andere stof zijn. Dat zorgt er ten eerste voor dat de outfit niet saai is, ondanks dat deze helemaal uit zwart bestaat en ten tweede zorgt het ervoor dat de verschillende kleuren zwart niet storend zijn. Ik ben gek op deze schoentjes en denk stiekem dat ze ook erg leuk zullen staan met blote benen straks. Je kunt hier: http://victorybynikki.blogspot.nl/2016/02/aloha-loves-en-welkom-op-mijn-blog.html meer over de schoenen lezen.
 
Hoe denken jullie over een 'all black' outfit? Laat het me weten in de reacties. Volgende week zaterdag ben ik weer terug met een nieuwe blogpost. Laat een tip of een lief berichtje achter en hopelijk checken jullie morgen ook even de YouTube video. Goodday loves. Liefs Nikki x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten